נוהל הגשת תלונה

נוהל הגשת תלונה

הטכניון ובית הספר ללימודי הסמכה פועל כדי להבטיח שלכל סטודנטית וסטודנט תהיה חוויית לימודים הוגנת, שקופה ומכבדת.
אנו משקיעים מאמצים רבים בשיפור תהליכים, בהנגשת מידע ובמתן מענה מקצועי ומהיר, מתוך רצון אמיתי לשמור על סביבה לימודית תומכת שוויונית והוגנת.

אם במהלך הלימודים חוויתם מקרה או התנהלות שלדעתכם אינה תקינה או שאינה הוגנת לרבות ביחס אישי, בהערכה או בהתנהלות במסגרת קורס או מול מרצה ניתן לפעול בהתאם למדרגות המפורטות להלן, לפי אופי הפנייה.

בכל פנייה יש להקפיד ולציין: שם מלא, מס' ת.ז, נושא התלונה (שם ומספר קורס אם רלוונטי), תיאור המקרה או הבעיה, תיאור קצר של שיחות בע"פ (אם התקיימו), תיאור קצר של הפתרונות או המענה שהוצע בכל מדרג (אם רלוונטי), הפתרון המבוקש לבעיה. ניתן לצרף מסמכים רלוונטיים. (נוהל טיפול בתלונות סטודנטים מופיע במלואו בקטלוג)

  1. פנייה בנושאים אקדמיים – יש להקפיד ולפנות לגורמים המוסמכים לפי הסדר הבא:
  • תחילה יש לפנות לרכזת בפקולטה בצירוף כל הדרוש. הרכזת תנתב את הפנייה לגורם המתאים ביחידה.
  • אם התשובה שקיבלתם אינה מספקת – ניתן לפנות לדיקן/דיקנית הפקולטה.
  • במידה והמענה בשלב זה עדיין אינו מספק – ניתן לפנות לדיקן בית הספר ללימודי הסמכה ugDean@Technion.ac.il  (יש לצרף מסמכים רלוונטים ואת ההתכתבויות והתשובות שהתקבלו בשלבים הקודמים).
  • אם גם בשלב זה לא נמצא פתרון ניתן לפנות לנציב/נציבת תלונות הסטודנטים StudentsOmbudsman@technion.ac.il
    (תלונה שלא התבררה במדרגים א'-ג' בטרם הפנייה לנציב/נציבת תלונות הסטודנטים תוחזר לפונה להשלמת השלבים הקודמים)

 

  1. פנייה בנושאים מנהליים מומלץ לפנות לגורם המטפל (לדוג': בענייני שכ"ל לחשבונות סטודנטים, חנייה ליחידת בטחון וחירום וכו').
  2. פנייה בנושאים לא אקדמיים (כגון מלגות, מעונות, סיוע רגשי, תרבות, וכו'), יש לפנות לדיקן הסטודנטים dean@technion.ac.il
  3. פנייה בנושא הטרדות מיניות יש לפנות לנציבות למניעת הטרדה מינית בטכניון harassprev-c@technion.ac.il