שאלות נפוצות ברישום דרך האינטרנט

[jaccordion size="normal" theme="blitzer" active="0"]

מועד הרישום למקצוע טרם הגיע – כך ניתן להצטרף למודל ולרשימת התפוצה.
::

[jacc/] לא ניתן לראות את המידע הדורש הזדהות (רישום למקצועות, מידע אישי, רישום, בדיקת מקומות פנויים, גיליון ציונים, חתימה על נהלי הטכניון) ::

  • לבטל את החסימה של "cookies" בדפדפן, להפוך ללא פעילים זמנית את תוכנות האנטי-וירוס (קספרסקי) או Firewall.
  • במידה וגולשים במחשבים במקומות העבודה או בסמארטפונים – הפתרון לעבור למחשבים בטכניון עם התקשורת קווית (חוות מחשבים בפקולטות, ספריה) או למחשב הביתי.
  • לבטל את החסימה של פורט 100.
  • לבדוק שבהגדרות הדפדפן לא מוגדר PROXY
    כלשהו.
  • שעות פעילות של המערכת
    08:00-23:00 בלבד
  • השרות ניתן לסטודנטים להסמכה בלבד
    (לימודי חוץ ומוסמכים- נא לפנות למזכירויות בהתאם)

מערכת הרישום דורשת לבצע הזדהות לפני כל פעולה. ::

  • לבטל חסימה של "cookies" בדפדפן
  • יש לבדוק האם תאריך ושעה במחשב מעודכנים
[jacc/] הזדהות נכשלה – סיסמא שגויה או שכחת סיסמא ::
לקבלת קוד נא לפנות למדור סטודנטים באולמן בין השעות 11:00-13:00.
או להשתמש באפשרות "שכחתי את הקוד האישי"
בדף ניהול חשבון CAMPUS/TX
הקוד יישלח לכתובת מייל ב-CAMPUS

המערכת זמינה לסטודנטים לתואר ראשון (הסמכה) בלבד. (לא כולל תארים מתקדמים ולימודי חוץ)
[jacc/] לא ניתן להירשם למקצוע, מתקבלת הודעה: הקבוצה שייכת למסלול אחר ::
במידה ולא עודכן לך מסלול נכון במערכת ניתן לפנות למדור סטודנטים בטל. 04-8295858
[jacc/] המקצוע לא קיים.
המקצוע פתוח (כלומר רואים באינטרנט כותרת של מספר ושם המקצוע) אך אין לו פרטים.
אין מקום או קבוצה סגורה במכוון ::
לפנות ישירות לפקולטה אליה שייך המקצוע
[jacc/] הודעת "סטודנט קיים" בזמן הרישום לקבוצה. אך במערכת האישית המקצוע אינו מופיע. ::
אין מקום בקבוצה. והרישום לא התבצע

[/jaccordion]